CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 24, 2009

Disney On Ice Princess Wishes


Aku tak pernah tgk pro skaters depan mata aku seumur hidup..Apatah lagi watak-watak Disney yang jelita dan comel-comel. Aku pun ada favorite character aku sendiri...Beauty And The Beast- Belle...eee...sukanyer...tapi kan, hari Ahad tu kita org pergi anak beranak...punyalah aku dok tunggu Belle keluar..memanglah ada tapi aku tak puas...sebabnya dia tak menari ngan Beast...huwaaaaaa....!!! berat sebelah betol lah...aku tgk si Ariel tu yang sampai cover 2 show tu...nyampahhh...pastu Cinderella tu pun memanglah popular dan cantik...aku tak nafikanlah...mmg shownyer meletup sekali ngan mercun2 dan kereta kuda berhiasnya...cuma, aku nak lah si Belle tu pun meletup...huhuhu...sedihnya...31 tahun aku menunggu...dapat tgk show camni pun tetiba tak se-gah yang lain....sekali lagi nyampaahhh...!

No comments: