CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 8, 2009

BLOUSES PROJECT !


Semalam seharian aku siapkan satu blouse yang dah hampir nak jadi tukun...sebenarnya dah ada beberapa helai yang dah jadi tukun...so, aku baru mula nak mengerjakannya satu persatu...alhamdulillah, sehelai blouse dah siap...siapa punya...nantilah yek...yang lain sabar ye...mahap bebanyak...huhuhu...ni semua pasal tudunglah...kerana order tudung sudah mula reda...maka ku ambik kesempatan dalam kesempitan untuk siapkan blouse2 yang dah ku KIV sekian lama...pastu, turn out that blouse aku suka lak..tapi kalo buat untuk diri sendiri confirm tatau bila siap..ekekekek...aku nak upload gambar...tapi camera pun dah habis nyawa...mau tak...raya dah lebih 2 minggu berlalu...aku tak charge lagi baterinya....huhuhu....korang tak tahu betapa malasnya aku semenjak dari balik cuti raya nih...ya ampun...pemalas yang amat...aku tatau apalah yang aku fikir...banyak benda nak dibuat...tapi semangat takder...adakah kerana aku dah tak boleh fikir benda lain selain dari hari konvokesyen aku ker atau pasal benda lain...?mana dengan kelas memandu...itu lah inilah...hehhh...sesak otak...kacau jiwa aku....nasib baiklah blouse tu dah siap...sejuk sikit hati tengok benda dah siap...esok buat apa lak? adehhhh...nak tukar awning tudung customer lak....iskkk iskkk...
esok aku upload gambar blouse ekkk...ingat nak bergaya jap ngan blouse tu utk amik gambar jerkk..sebab aku tader mannequin tu...nampaknya kenalah carik satu untuk display project baju DIY....

No comments: