CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 4, 2010

TEMPAHAN TERHAD & DITUTUP

Salam All....

Semua jenis tempahan ditutup sehingga saya mengumumkan tarikh yang baru. Ini kerana saya menerima tempahan pakaian buat masa ini... Saya nak fokus untuk siapkan tempahan ini supaya tak ada yang berasa hati tentang queue yang dipotong etc etc...adil begini kan? Tapi kalau nak book queue utk next order boleh hubungi saya dulu, kot kot masa tu saya dah free...atau masih sibuk....

Untuk tempahan pakaian sempena Hari Raya Aidilfitri akan datang saya menghadkan pengambilan tempahan kerana risau tak sempat disiapkan. Jadi lebih baik ambik dalam kuantiti yang sedikit. Dan kalau ada yang nak menempah baju raya tahun ni...sila hantar kain anda sebelum 15 June 2010...lepas dari tarikh tu saya tak ambik...Kalau ambik pun saya hanya akan siapkan lepas raya...lebih baik call saya terus so boleh tahu samada tempat dah fully book atau blom...( iskkkk...mcm kapal terbang plak..)untuk pelanggan pelanggan/ rakan2 yang dikasihi...terima kasih kerana sudi menggunakan khidmat saya....harapnya saya dpt menghantar ibunda tersayang ke tanah suci tahun ini hasil kerja keras dengan menjahit....saya tak nak fikir pasal benda lain...selesai urusan ni baru boleh fikir benda lain...amiin....

No comments: